Jaką odzież mogę przefarbować?

Co to jest upcykling odzieży?

Co to jest włókno naturalne?

Co to jest włókno sztuczne?

Co to jest etykieta pielęgnacyjna?

Czy rzeczy dostarczone do UpDiwu.pl muszą być wyprane?

Czy moje ubrania mogą być poliamidowe/poliestrowe?

Czy moje ubrania mogą być z wełniany/weluru?

Czy moje ubrania mogą posiadać guziki, cekiny, hafty, zamki, napy lub inne aplikacje?

Czy kolor bazowy może przebijać po procesie przefarbowania?

Czy nici zafarbują się podczas procesu przefarbowania?

Czy nici mogą pęknąć/uszkodzić na mojej odzieży?

Czy na metce pielęgnacyjne odczytam jaki typ nici ma moja odzież?

Czy moje ubrania mogą się zmniejszyć po procesie przefarbowania?

O ile rozmiarów może zmniejszyć się moja odzież po procesie przefarbowania?

Czy moje ubrania mogą się zwiększyć po procesie przefarbowania?

Czy mogę dokonać przefarbowanie odzieży osobistej?

Jeśli przefarbowałem już odzież na UpDiwu.pl czy mogę dokonać przefarbowania raz jeszcze?

Czy efekty wykowane jako procesy przefarbowania są trwałe?

Jak prać odzież po procesie przefarbowania?

Co to jest Mały Artysta?

Co to są Zagrożenia?

Co jeśli moja odzież nie posiada metki, czy mogą taką odzież dostarczyć do updiwu?

Jaki jest najlepszy materiał do procesu przefarbowania?

Jaki jest najlepszy skład materiału do procesu przefarbowania?

Jakiego materiału nie może posiadać odzież do procesu przefarbowania?

Czy wszystkie plamy zostaną pokryte podczas procesu przefarbowania?

Jeśli przefarbowanie się nie uda, czy otrzymam moją odzież?

Czy otrzymam zwrot pieniędzy jeśli moja realizacja się nie uda?

Czy mogę dać do przefarbowania marynarkę?

Czy mogę dać do przefarbowania odzież ze sztucznej skóry?

Czy efekty, które zaprojektowałem w module Mały Artysta lub poprzez przesłanie mojego projektu, będzie tak samo wykonane na mojej odzieży?

Czy updiwu.pl będzie wykorzystywać mój projekt do innych realizacji?

Jeżeli moja odzież składa się z różnych materiałów, czy wyrób przefarbuje się jednolicie?

Czy mój wyrób może mieć tzw. peeling, czyli małe kuleczki?

Jeśli mój wyrób miał dziury, czy mogą one się powiększyć podczas procesu przefarbowania ?

Czy jeśli moje spodnie mają dużo lycry, to może się coś stać?

Czy mogę również na życzenie prosić o skrócenie wyroby, np. spodni?

Co to znaczy UpDiwu.pl?

Jak mogę dokonać rejestracji?

Jak mogę się zalogować?

Jak mogę zmienić hasło?

Co zrobić, gdy zapomnę hasła?

Jak mogę zmienić dane podane podczas rejestracji?

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Nie znalazłem / znalazłam tego czego szukałem / szukałam ?

Jakie są formy płatności?

W jakich walutach mogę dokonać płatności?

W jakim czasie mogę dokonać wpłaty?

Czy jest możliwość otrzymania faktury?

Czy jest możliwość odroczonej płatności?

Czy mogę anulować zamówienie po dokonaniu przelewu?

Czy mogę zmienić zamówienia po dokonaniu przelewu i dostarczeniu towaru do UpDiwu.pl?

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno zostaną dostarczone i wykonane, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Czy mogę odebrać towar w siedzibie UpDiwu.pl?

Gdzie mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?

Co oznaczają statusy zamówień przesyłane na moją skrzynkę e-mailową i widoczne przy zamówieniach w panelu Klient? Goes Here

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Jak mogę zrezygnować z newslettera?

Jaki jest koszt dostawy paczki?

Czy mogę zamówić swojego kuriera po odbiór paczki?

Czy mogę osobiście odebrać paczkę?

Czy mogę zamówić kuriera z opcją dostarczenia zagranicę?

W jaki sposób można dokonać zwrotu towaru?

W jaki sposób mogę dokonać reklamacji towaru?


  • Rejestracja

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub Zresetuj hasło